Feria barw i kolorów


Rebecca Williams, mieszka w wynajmowanym domuo powierzchni 80metrów w Australii Zachodniej w Dunsborough.Jest właścicielką Naughty Shorts, która sprzedaje głównie inspirowane folklorem sukienki,które wykonuje ręcznie z olbrzymiej kolekcji starych arkuszy i tkanin,które zbierała przez lata.Oto co mówi sama właścicielka.Pracuje również jako stylistka, wynajmując swój dom na sesje zdjęciowedla innych kreatywnych firm z całej Australii.

Wydaje mi się, że mam coś w stylu retro, cygańskiego, kiczu, pchlego targu. Każdego dnia zakochuję się w różnych stylach,a jako stylistka lubię wypróbowywać różne możliwości w moim domu.Z dnia na dzień zmieniam rzeczy i lubię dokumentować swoje postępyna Instagramie. https://www.instagram.com/naughtyshorts/Inspiruję się materiałami, z którymi pracuję. Niesamowita tkanina w stylu vintage zawsze była moją pierwszą miłością.Ulubiony element?To polerowane posadzki betonowe i duże,staroświeckie okna.Moimi ulubionymi dodatkami są tapetę w stylu vintage w kuchni i jadalni oraz tapetę z agawy, którą zawieszono w salonie na 8-metrowe ściany.Najbardziej podoba mi się to, że można je łatwo zdemontować bez uszkodzenia ścian. Największe wyzwanie: utrzymanie porządku w domu, gdy masz dużo rzeczy oraz kreatywny biznes,który jest prowadzony z domu.Ludzie uwielbiają odwiedzać mój dom. Zawsze mówią mi, że czują się szczęśliwi i mile widziani,nawet gdy dom jest nieco chaotyczny.








Komentarze

Popularne posty